V košari imate
0 izdelkov iz 0 trgovin.

Skupaj: 0,00

Kategorije

 

Izkaznica ponudnika

Skodelica kave

Splošni pogoji

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Skodelica kave

Kontakti podjetja:

KATINGA Katja Turk Escobar s.p.
Grilcev grič 12, 1360 Vrhnika
Matična številka: 3242056000
Davčna številka: SI45176396
TTR št: SI56 0510 0801 2471 088 odprt pri A banki d.d.

E-pošta: katja@escobar.si
Tel: 041 311 068
Spletna stran: http://www.escobar.si

Vse cene v spletni prodajalni vključujejo DDV.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Skodelica kave določajo pogoje nakupa ter prodaje izdelkov, ki jo izvaja Katinga Katja Turk Escobar s.p., Grilcev grič 12, 1360 Vrhnika (»Prodajalec«). »Splošni pogoji« poslovanja obravnavajo delovanje prodajalne, pravice Kupca ter poslovni odnos med Prodajalcem in Kupcem. Prodajalec in Kupec urejata medsebojne obveznosti pri nakupih prek spletne trgovine, ki gostuje na spletni platformi kupikupi.si, v skladu s temi Splošnimi pogoji.

Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami, Zakonom o elektronskih komunikacijah, Zakonom o elektronskem poslovanju in elektronskem podpisu in Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu.

KUPEC

Kupec je oseba, ki uporablja spletno prodajalno Skodelica kave(»Kupec«).

PLAČILNE METODE

Plačilo po predračunu - Na elektronski naslov prejemnika računa bomo poslali predračun z vsemi podatki. Po prejemu sredstev na naš poslovni račun bo blago odposlano na naslov za dostavo.

Do popolnega plačila izdelkov iz posameznega naročila ostanejo naročeni izdelki v lasti Prodajalca, čeprav so že bili dostavljeni Kupcu. V primeru neplačila oz. nepopolnega plačila ima Prodajalec pravico, da od Kupca zahteva vračilo izdelka v brezhibnem stanju.

Prodajalec izda račun na trajnem mediju, ki je veljaven dokaz za reklamacijo.

CENE V SPLETNI TRGOVINI

Vse cene so v EUR in vključujejo DDV.  Prodajalec si pridržuje pravico do sprememb cen, če ni drugače navedeno (primer akcij in posebnih popustov). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila in pod pogoji, navedenimi v Splošnih pogojih. Navedene cene veljajo le za nakupe v spletni trgovini Skodelica kave in se lahko razlikujejo od cen v prodajalčevih razstavno-prodajnih salonih.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo Prodajalec Kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo Kupcu ponudil rešitev, ki bo sprejemljiva za Kupca in Prodajalca.

AKCIJE

Roki veljavnosti akcije, ki se med sabo lahko razlikujejo, so navedeni ob akcijski ponudbi.

ODSTOP OD NAKUPA IN VRAČILO BLAGA

Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh od dobave blaga podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, in sicer na katja@escobar.si. Potrošnik mora nato blago vrniti podjetju v 30 dneh po pisnem sporočilu, pri čemer sam krije neposredne stroške vračila. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa. Stroške vračila blaga krije Kupec. Prodajalec vrne celotno kupnino v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v roku 30 dni od prejetja sporočila o odstopu od pogodbe.

Kupec mora blago vrniti na naslov:


Katinga Katja Turk Escobar s.p.

Grilcev grič 12

1360 Vrhnika

DOSTAVA

Trudimo se, da naročeno blago dostavimo v najkrajšem možnem času.Če so naročeni izdelki na zalogi, gredo na pot ponavadi še isti dan. Pakete dostavlja Pošta Slovenije, predvidoma jih dostavi že naslednji dan po odpremi, oziroma v roku treh delovnih dni.

Cena dostave enega izdelka je 2,00 EUR. Cena dostave vsakega naslednjega pa 0,50 EUR. Dostava iz naše spletne trgovine na vaš dom je BREZPLAČNA ob naročilu nad 50 EUR (stroške dostave, ki se sistemsko obračunajo, vam ne bomo zaračunali).

Paket gre od nas še isti dan, če:

•je naročeno blago na zalogi
•če oddate naročilo do 11. ure


Če artikla nimamo na zalogi, bo na dostavo treba počakati nekoliko dlje. V tem primeru prosimo, da upoštevate naslednja pravila:
•če pri artiklu piše, da ga ni na zalogi to pomeni, da ga lahko naročite, po mailu pa vam bomo sporočili rok dobave.
•če naročite več artiklov in bo čakalna doba za nekatere daljša kot za druge, vam bomo skušali artikle, ki so na zalogi, poslati takoj, ostale pa potem, ko bodo na zalogi; v tem primeru bomo morebitni strošek dostave zaračunali le pri prvi pošiljki, za kasnejše pošiljke pa bomo nosili strošek dostave mi.
•Za dostavo paketa ponavadi poskrbi Pošta Slovenije, večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni.
Za vse dodatne informacije nas lahko pokličete 041 311 068 ali pošljete elektronsko sporočilo na katja@escobar.si.

V primeru, da ob dostavi Kupec na dogovorjenem naslovu ni navzoč, izdelek lahko veljavno prevzame polnoletna oseba, ki živi v istem gospodinjstvu skupaj s Kupcem, oziroma druga oseba, ki ima pooblastilo za prevzem. Oseba, ki prevzame dostavljeni izdelek, prevzem izdelka ter prevzem vseh spremljajočih dokumentov potrdi s podpisom dobavnice, zraven pa navede svoje ime, priimek ter datum prevzema in razmerje do naročnika.

VARNOST

Prodajalec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil. Prodajalec je certificiran trgovec s strani bank in ima z banko sklenjeno pogodbeno razmerje.

Kupec je sam odgovoren za dostop do svojega sistema in bo tudi sam poskrbel za varovanje uporabniških podatkov in gesel. Kupec jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov ter Prodajalcu odgovarja za škodo, nastalo zaradi netočnih oziroma neresničnih podatkov.

ZASEBNOST

Prodajalec se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Vsi podatki, pridobljeni prek spletne strani spletne trgovine Skodelica kave, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in druge potrebne komunikacije.

REKLAMNA SPOROČILA

Obvestila o mesečnih akcijah in reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila. Pošiljatelj mora biti jasno razviden. Željo Kupca, da ne prejema reklamnih sporočil ter obvestil o mesečnih akcijah, bo Prodajalec brezpogojno upošteval.

REKLAMACIJE

Pritožbe in reklamacije lahko Kupci pošljejo po elektronski pošti na katja@escobar.si ali po klasični pošti na naslov:

Katinga Katja Turk Escobar s.p.

Grilcev grič 12

1360 Vrhnika

Prodajalec mora v petih delovnih dneh potrditi, da je pritožbo prejel, sporočiti Kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga ves čas obveščati o poteku postopka. Prodajalec si bo po najboljših močeh prizadeval za sporazumno rešitev morebitnih sporov.